Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Απαράδεκτη τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Το Σάββατο που μας πέρασε, γυρνώντας σπίτι στις πέντε το πρωί, δεν είχα dsl. Σκέφτομαι θα κοιμηθώ και μεχρί να ξυπνήσω θα έχει έρθει.. Αμ' δε!

Αφού δοκιμάσω όλα τα "κόλπα" μήπως και πάρει μπρος το router, πέρνω την τηλέφωνο την τεχνική εξυπηρέτηση του παρόχου μου (Hellas On Line).. Και τότε είναι που αρχίζει αυτή η ιστόρια..

Περιμένω στην αναμονή μία ώρα.. Η γραμμή κλείνει μόνη της.. Πέρνω εξυπηρέτηση πελατών, ήταν σάββατο απόγευμα, δε λειτουργούσε. Πέρνω τμήμα πωλήσεων μήπως με συνδέσουν απευθείας με τεχνικό. (Κάτα ένα περιέργο τρόπο, σε αυτό το τμήμα δε έχει ποτέ αναμονή.. ) Λέω ότι περίμενα ήδη στην αναμονή μια ώρα αλλά η γραμμή έκλεισε και μήπως γίνεται να με συνδέσουν απευθείας με κάποιον τεχνίκο. Μου απαντά, "Για να μην χρεώνεστε, θα σας καλέσω εγώ και θα σας συνδέσω με το τμήμα της τεχνικής εξυπηρέτησης, ώστε να έχετε και κάποια μικρή προτεραιότητα εφόσον το νούμερο είναι εσωτερικό". Σκέφτομαι, "άντε να δούμε..". Μετά από μισή ώρα που προφανώς δεν απάντησε κανείς, το κλείνω εκνευρισμένος..

Για να μην τα (παρά-)πολυλόγο, μετά από τηλέφωνα στις πωλήσεις, να ζητάω τον προιστάμενο και να μην μου τον δίνουν, λέω θα περιμένω στην αναμονή της τεχνικής εξυπηρέτησης όσο πάει. Ημούν τυχερός! Δε πρόλαβα να κλείσω ώρα στην αναμονή, και απάντησαν! Ψάχνει εκεί διάφορα ο τεχνικός και στο τέλος μου λέει ότι το πρόβλημα δεν είναι στην hol αλλά στο δίοδος από όπου πέρνω φοιτιτικό adsl.. Μου λέει πρέπει να περιμένεις να ξεμπλοκάρει..

Αφήνω την κυριακή, δεν ασχολήθηκα με το θέμα, και περιμένω τη Δευτέρα όπου ήρθε και το τελειωτικό χτύπημα!! Εκεί που περίμενα στην αναμονή πάλι για κανά 50λέπτο, το σηκώνει ο υπάλληλος, και ακούγεται ήχος από MSN! Ωχ λέω.. Οση ώρα μου μίλαγε κάπως σαν χαμένος (αφού πώς να καταφέρει να μιλήσει και στο τηλέφωνο και στο msn) ακούγονταν οι ήχοι από το msn και εγώ να φορτώνω ακόμα περισσότερο..

Ευτυχώς πριν αρχίσω να τον κράζω, μου είπε ότι μάλλον το βρήκε και αρχίσαμε να κάνουμε πειράματα, μέχρι που στο τέλος τα καταφέραμε!

Οι προτάσεις που έχω να κάνω στην hol είναι:
1) Αντί να δίνουν δωρεάν μόνο ασύρματο router, να δίνουν και σταθερό τηλέφωνο με ανοιχτή ακρόαση γιατί δε παλεύεται με το ακουστικό στο χέρι τόσες ώρες..

2) Να βάλουν παραπάνω εργαζόμενους όπως στη τμήμα πωλήσεων

3)ΚΑΙ Ο ADMIN ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΌΠΟ ΝΑ BLOCKΑΡΕΙ ΤΟ MSN!!!

1 σχόλιο:

Poet1 είπε...

Kαλημερα.Καλως ηρθες στη blogoσφαιρα.Ευχομαι καλη διαμονη.Οσο για το post πρεπει να σου πω εχεις δικιο να γκρινιαζεις γιατι πραγμνατι ειναι απαραδεκτοι ωρες ωρες... Αυτο συμβαινει και με αλλες εταιρειες...